• 06-50971959
  • karel@kareldelange.nl

    Met inmiddels aardig wat jaren ervaring zijn ook het aantal werkgevers aanzienlijk. Soms omdat er ergens anders een mooie uitdaging lag en soms omdat drie contracten de max was. Lees ze lekker even door maar misschien moet je eerst even een kop koffie halen.

    Werkgevers

    Van der Sterre Packaging
    De van der Sterre groep maakt, snijd en verpakt kaas voor zowel de consumenten markt als horeca. Om deze markten optimaal te kunnen bedienen is de organisatie continu in beweging. Alles is er op gericht om op alle gebieden zo flexibel mogelijk te zijn. In de productie wordt daarom ook gebruik gemaakt van de meest geavanceerde machines.

    2015 - heden Operator
    Bediening van de machine waarop alle kaas voor een bekende Noord Hollandse kaasproducent wordt gesneden en verpakt.
    Verantwoordelijk voor het goed functioneren van de machine, juiste verpakkingseenheid, diverse werkzaamheden rondom de productie, kwaliteit- en kwantiteitscontroles.

    i-motive
    Met een groot deel van de garagebedrijven en dealernetwerken in Nederland richt i-motive zich op het vermarkten van adressen. Door het creëren van verkoop ondersteunende on- en offline marketing uitingen (DM) wordt nieuwe markt voor de klanten gecreëerd.

    2013 - 2014 Bureau Manager (Tijdelijk).
    Ordertraject op orde brengen en inzichtelijk maken, mensen binnen de organisatie centraliseren zodat processen soepeler verlopen en veranderingsproces bij mensen in gang zetten zodat verdere automatisering mogelijk wordt, kennis behouden blijft en personen breder inzetbaar zijn.

    Rosier Communicatie
    Een communicatiebureau dat zich richt op mkb in Westfriesland. De activiteiten lopen van een complete on- en/of offline campagne tot fulfilment. Door tegenvallende resultaten moest Rosier fors reorganiseren.

    2012 - 2013 Projectmanager
    Van intake tot tijdige oplevering zowel financieel als op levertijd, intern en extern sturing geven aan uiteenlopende communicatieprojecten. Afhankelijk van het project een projectteam samenstellen met interne en externe specialisten en inkopen van benodigde middelen.

    Zoomio
    Een e-marketing bureau dat, met behulp van eigen software, oplossingen bedenkt en bouwt van een simpele nieuwsbrief tot complexe campagnes. Klanten van Zoomio bevinden zich in het midden en hogere marktsegment.
    Oktober 2011 is Zoomio failliet gegaan, een verhaal apart.

    2011 Customer Operations Manager
    Op basis van dagelijkse leiding aan studio, support en consultancy sturing geven. Als eerste de behandeling van de klant en afhandeling van projecten zowel financieel als in kwaliteit aangepakt.
    Resultaat; verbeterde klantcontacten en meer opdrachten van bestaande klanten.

    Sixtyseven
    Een bureau dat zich richt op de volledige breedte van marketing en communicatie van strategie tot documentbeheer. De eigen applicaties als MOM, Marketing Operations Management, spelen hier voor diverse klanten een grote rol in.
    Na een faillisement heeft Sixtyseven in augustus 2010 een doorstart gemaakt.

    2008 – 2010 Projectmanager
    Interne en externe begeleiding van projecten en advies aan opdrachtgevers betreffende mogelijkheden en middelen. Inclusief een juiste afhandeling van het project (creatief, technisch en financieel). Gezien het strategische belang voor de opdrachtgevers was intensief en goed contact essentieel. Voor de eindgebruikers resulteerde dit in enthousiasme en vertrouwen in de oplossing en de middelen.

    Factotum Media
    Factotum Media is een media bedrijf dat zich tot doel stelt marketing en communicatie oplossingen voor de vastgoed en makelaardij te realiseren. Met behulp van een in eigen beheer ontwikkelde order en beheer applicatie hebben de aangesloten klanten het volledige beheer over alle benodigde marketing en communicatie middelen.

    2005 – 2008 Customer Operations Manager
    Ordertraject stroomlijnen, afhandeling en facturatie borgen. Organisatie kennis betreffende producten, processen en afspraken vastleggen en inzichtelijk maken.
    Verantwoordelijkheid: Dagelijkse leiding over de teams orderdesk, studio, internet projects en POD printproductie.

    NEROC’VGM / Business Unit Solutions
    In 2003 zijn Van Ginneken & Mostaard en Neroc samen verder gegaan onder de naam NEROC'VGM. Doel van de business unit Solutions is om met behulp van internet applicaties de communicatieactiviteiten van adverteerders beheersbaarder te maken, verbeterde consistentie in de huisstijl te helpen realiseren en richt zich daarbij op de top 500 adverteerders.

    2003 – 2005 Hoofd Customer Support
    Contacten onderhouden met opdrachtgevers met als doel het gewenste/overeengekomen service niveau te kunnen garanderen, uit te bouwen en, waar gewenst, om te zetten in een SLA. Interne vertaling van wensen van de opdrachtgever naar diverse medewerkers en afdelingen. Coördinatie van de werkzaamheden van de customer support medewerkers.

    Van Ginneken & Mostaard / BU VGM Online
    2002–2003 Productmanager / Manager Customer Support

    ACI Printing Company BV
    2001-2002 Bedrijfsleider

    Van Ginneken & Mostaard / BU Online
    1999–2001 Projectmanager / Customer Support

    Gak Nederland MarCom & Facilitaire Zaken
    1999 Projectassistent communicatie
    1993–1999 Manager document verwerking
    1991–1993 Assistent voorman Printcentrum
    1989–1991 Medewerker hoog volume printers
    1986–1989 Offsetdrukker
    1985–1986 Baliemedewerker